Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Ida - 14 januari 2013 19:30

Hej!Idag var jag hos Ella, vi målade naglarna, jag tog bara lite glitter ;-)Sen jag spelade på innebandy kuppen så har mina vader vart typ sträckta/överansträngda :-(Jag trodde det typ var över nu, men nej nej nej, idag när vi körde smurf på gungorna på skolan så hoppade och kände genast av av smärtorna!! Men nu lite gladare nyheter!Igår och i förrgår så va jag hos Olivia, min BFF <3Jag kom dit på lördagen och sov över till söndagen!Vi har gjort en massa roliga videos! Hoppas hon lägger ut BFF testet på sin blogg!Kolla den gärna!Men du, vi ses! Kram Ida!Ps: Finns det någon här ute som har ett tips på vad man kan göraför att få två VÄLDIGT sträckt/överansträngda vader att bli friska??Ska man gå på kryckor eller bara (det tråkigaste som finns.) vila?SNÄLLA MINA BEN GÅR AV!!!

Presentation

Söker en bra blogg med både hundar och vardag. Då har du kommit helt rätt ;-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad blir det om man korsar en mus och en kossa?
 En tjur
 En råtta
 En muuuus
 En råtta med 50 konor på svansen
 En flodhäst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards