Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Ensam hemma och Grattis Ebba!

Av Ida - 8 januari 2013 09:56

Tja!

I morgon är lovet slut och jag har många veckor av slit framför mig.

LB (lillebrorsan) är på fridtids å M&P är på jobbet. Bara jag hemma alltså.

Senare idag ska jag åka hem till min BFF, Olivia. Hon har också en blogg, vi ska göra en video på mig och henne när vi ska sminka varandra när vi inte ser ngt. Vi ska ha på oss ögon bindel! Fett kul! 

Tyvär så vet jag inte vad hennes blogg heter. Men den är på bloggplatsen iaf. När vi gjort klart videon och jag har kommigt hem, så kan jag ju skriva en länk till hennes blogg på så ni kan följa henne och se videon!!


Snart (mins ej när.) ska jag på 10 års kalas hos min vän Ebba på LL (lejos lekland ett lekland i Uppsala.). Hon fyller år 12 januari. En kul grej är att LB har kalas på LL samtidigt typ. Haha.

Ebba fyller 10 och jag fyller 11, men vi går i samma klass. Det är inte lika kompliserat som det låter, det är helt enkelt så att Ebba fyller år väldigt tidigt på året, då fick hennes föreldrar helt enkelt välja ifall hon ville börja ett år för tidigt och va lite yngre. Eller att börja ett år senare men va lite större.

Men grattis i allafall <3


Men en dålig/okej sak...  Om några veckor ska vi åka till Dubaj. Kul eller hur!? Nja... Jag tycker inte det...

Det var mest mamma som ville åka dit, så om några veckor ska vi åka till dubaj och hälsa på några vänner.

Dom är skit rika! Dom har en stor egen pol. Jag tror det var typ 5 toaletter! Då fattar du vilket stort hus dom har!


Men vi ses! Mops Kramar <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 januari 2013 17:16

Hej, skriver på pappas telefon igen! Ni kanske minns att jag har ont i mina vader? Idag gick jag till skolsköterskan, jag frågade henne om vad jag kunde göra, hon visste inte riktigt men hon skulle leta fram något slags tränings papper åt mig. Men...

Av Ida - 14 januari 2013 19:30

Hej! Idag var jag hos Ella, vi målade naglarna, jag tog bara lite glitter ;-) Sen jag spelade på innebandy kuppen så har mina vader vart typ sträckta/överansträngda :-( Jag trodde det typ var över nu, men nej nej nej, idag när vi körde smurf på gu...

Av Ida - 8 januari 2013 10:52

Tja! Gjort en as snygg singnatur! Check it out!  

Av Ida - 8 januari 2013 10:17

Hej Kollade nyss in min BFFs blogg. Den bara äger! Och på bara typ någon månad har hon as många komentarer och frågor! ... Till skilnad från mig... Jag har typ max 3 tittare om dan. Hon kanske har 14! Snälla komentera och fråga saker. Det skull...

Av Ida - 7 januari 2013 11:20

Har kmr fler söta mopsar och roliga citat ♥ AAH! Sluta! Det kittlas! Hahaha!! Haha! ♥ Sötis ♥ Skolans balkung ♥    Nej, föresten, det här är skolans balkung ♥   ...

Presentation

Söker en bra blogg med både hundar och vardag. Då har du kommit helt rätt ;-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad blir det om man korsar en mus och en kossa?
 En tjur
 En råtta
 En muuuus
 En råtta med 50 konor på svansen
 En flodhäst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards