Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Ida - 2 januari 2013 18:24

Cute Mops, huh?


Woff Woff!


Du fattar att man blir förälskad när man ser

dom här förtrollande söta nylle ♥.♥





Vist e dom söta, erkänn, du är förälskad i dem ♥ Jag är d iaf ♥

Spring, ut i livet, lev som en MOPS ♥



Av Ida - 2 januari 2013 17:57

Gött nytt år guys!

Har ni nå nyårs löfte än? Jaha, vad? Nä, justdet, jag kan ju inte höra det även ifall du skulle försöka ;-)

Jag har, men det e lite pinsamt så jag vill nog änte säga... Ledsen. Men om vi backar lite så är vi vid julafton!

Jag fick rätt mkt i år, tkr jag. Jag bablar upp lite:

Jul klappar:

Våga drömma, one direction, (en 1D bok.)

Cluedo

Lock tång

The sims 3, årstider

Key board

1000 kr

Ett mini låttsas träd som man hänger smycken på

Air hocky

Några fina djur suddgummin

Vem där?

Hals band

Just dance 4


Jaa, många fina saker, hoppas ni oxå blev glada :)

Gjort en ny lista på Spotyfi: Kolla:

Najsiga låtar:

Boy band, De Vet Du

Disturbia, Rihanna

Feed the dada, Dada life

Good feeling, Flo rida

Grey hound, Swedish house mafia

I love it, Icona pop

Little talks, Of monsters and men

Locked of heaven, Bruno Mars

Love you like a love song, Selena Gomez

Mange för en dag, Mange Makers

Party ain't over, Pitbull Feat Usher

Pound the alarm, nicki minaj

Scream and shout, Will.i.am

Sky scraper, Demi lovato

Turn all the lights on, T-pain, Ne-yo

Va va vom, Nicki minaj

Warrior, Ke$ha


Lyssna på dom <3


Mops kramar, Ida ♥

Presentation

Söker en bra blogg med både hundar och vardag. Då har du kommit helt rätt ;-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad blir det om man korsar en mus och en kossa?
 En tjur
 En råtta
 En muuuus
 En råtta med 50 konor på svansen
 En flodhäst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards